Jane Birkin

Jane Birkin

Moja włosowa historia

W przedstawieniu mojej włosowej historii zamierzam posłużyć się przede wszystkim zdjęciami. Wybrałam te, sięgające nie dalej, niż roku 2006. Czyli od czasu liceum do dnia dzisiejszego. Na wstępie jeszcze tylko wspomnę, że pierwszego farbowania dokonałam w gimnazjum (na jasny blond), jak i w gimnazjum posiadałam najkrótsze włosy w swoim życiu (może się kiedyś pochwalę). 

Zwykle były to "podróże" od blondu do brązu i z powrotem. Czasami pojawiały się też jakieś rudości. W zasadzie mój naturalny kolor można zobaczyć tylko na odrostach w roku 2013 (ciąża powstrzymała mnie od farbowania). Raz obcięta na prosto, innym razem z cieniowaniem. Bez grzywki i z grzywką, dłuższe i krótsze...Nie znalazłam zdjęć ze wszystkich lat, ale te, które umieściłam pokazują, że dużo "się działo" ;-)

rok 2006

rok 2007

rok 2008

rok 2011


rok 2012

rok 2013

rok 2014


Jesteście całe życie wierne jednemu kolorowi (może naturalnemu)? Lubicie zmiany na głowie? Jeżeli zaczęłyście farbować, to kiedy i dlaczego się na to zdecydowałyście?








3 komentarze:

  1. Miałam zaszczyt podziwiac wszystkie te wariacje na żywo ;) ja nigdy nie farbowalam ale mega kusi mnie albo jasny blod albo mega rudy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :-) Ja podziwiam Cię za wierność swojemu kolorowi i z grubsza cięciu, masz swój Styl :-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń