Jane Birkin

Jane Birkin

Nowy kolor, nowa ja

Od kilku dni nowy kolor na głowie, a dopiero teraz udało mi się przysiąść i napisać. Zrobiłam to, co od dawna było już w planach. Jestem blondynką – po raz kolejny :-) Szczerze powiem, że chyba zawsze w środku nią byłam, choć czasem z tym walczyłam. W końcu wyglądam jak matka mojego syna, bo różni nas w tej chwili tylko kolor oczu. Powstrzymałam się od kupienia farby i sama nałożenia jej na włosy. Całe szczęście. Jak przystało na kogoś kochającego swoje włosy – poszłam do fryzjera. Jestem zachwycona, z resztą nie tylko ja. Rozjaśnienia dokonana z najwyższą starannością. A potem delikatnie przyciemniono i uszlachetniono kolor. Dzięki temu kolor jest równiutki, wątpliwe by wyszedł taki w domowym zaciszu. Jak zawsze wybrałam farbę z amoniakiem, ale z możliwie niskim jego poziomem. Teraz pozostaje tylko regularnie chodzić na wizyty. Nie będzie to trudno bo salon przeniósł się w moją okolicę :-) W tej chwili o włosy będę dbać jeszcze bardziej. Maski muszą na stałe zagościć w mojej łazience…Zapomniałam dodać, że skróciłam moją czuprynę o 5 cm :D (jak było wcześniej można zobaczyć w poście: Aktualizacja włosowa (1)). A teraz przedstawiam naoczne efekty :-)


Zdjęcie wykonane jak zwykle z lampą błyskową, świeżo po umyciu (oraz wysuszeniu) włosów - pierwszym od wizyty u fryzjera.

Załączam jeszcze fotkę, zrobioną zaraz po powrocie od fryzjera (mój tel. kom. zmienił niestety trochę kolory).



4 komentarze:

  1. Wygladasz mega korzystnie w blondzie . Taka bardziej promienna :) - idealna zmiana na te nadchodzace jesienne dni. Ja ostatnio sprobowalam pofarbowac odrosty w domu (tez mam blond), kilka lat robilam to u fryzjera, i efekt wyszedl na prawde spoko! No i jaka oszczednosc! Wyprobowalam Olie (bez amoniaku) ale mimo wszystko wlosy nie sa tak lśniace jak po fryzjerze. Co zrobic zeby odzyly? :( Pozdro!- wierna czytelniczka - Kociak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ładnie powiedziane. Fajnie, że Ci się udało. Ja jakoś nie potrafiłam nigdy pofarbować tylko odrostów i farbowałam całość :/ Już wkrótce podzielę się nowymi środkami, które mam nadzieję, będą idealne na nasze rozjaśniane włosy :-) P.S Twoje włosy zawsze wyglądają bez zarzutu

      Usuń
  2. Hej:-) w blondzie rzeczywiscie korzystnie,chociaz ten poprzedni taka a'la kasztan tez byl twarzowy.Ja po wizycie u dermatologa,zmieniam troche przyzwyczajenia,mianowicie zero farby i masek na skore glowy.Mowila ze nie wolno zaklejac cebulek pod maskami ,skora ma caly czas oddychac.Bedzie to trudne,ale przerzucam sie na szamponetki:-D Pozdrawiam.Marta M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) do mnie ogólnie pasują ciepłe odcienie (jestem tzw. prawdziwą wiosną), nie jest w tym przypadku już tak istotne na ile są jasne. Dzięki, że podzieliłaś się radami pani dermatolog, też wezmę to pod uwagę i życzę powodzenia :-)

      Usuń