Jane Birkin

Jane Birkin

Długie czy krótkie?

Długie czy krótkie? Założę się, że większość kobiet ma ten dylemat. A co „najgorsze”, kiedy mają długie włosy, kusi je by ściąć, gdy obetną chciałyby mieć długie. Po obcięciu jednak zazwyczaj bardzo szybko postanawiają zapuszczać. Sama miałam na głowie różne długości (może poza jeżem). Obecnie mam raczej dłuższe i zapuszczam. Jak każdej cienkowłosej nie jest mi jednak łatwo. W chwilach kryzysu szukam motywatorów, słucham się najbliższych. Przypominam sobie też jak się czułam w krótkich włosach i tęskniłam za długimi. Oglądałam zdjęcia i myślałam: „Gdybym nie obcięła to teraz byłyby już takie dłuuugie….” 

Nierzadko zachwycałam się długimi gęstymi i grubymi włosami znajomych mi kobiet. Niestety podejmowały one często decyzje o skróceniu. Dlaczego? Dlatego, że długie  tego typu włosy są po prostu bardzo ciężkie, o czasochłonnym  suszeniu i ewentualnej stylizacji nie wspominając. Stąd decyzje by najdalej sięgały ramion. Każda cienkowłosa w swych marzeniach mimo wszystko pewnie by się nie poddawała ; -) Ale jak naprawdę by było, gdyby nas natura tak dobrze obdarzyła? A co do motywatorów, niezłymi są także faceci. Prawda jest taka, że większość z nich woli długowłose kobiety (z moim na czele). Okazuje się często, że nie przeszkadza im gęstość. Po prostu mają być długie i to wystarcza.

W związku z dzisiejszym tematem postanowiłam załączyć zdjęcia dwóch jasnowłosych aktorek, które w pewnym momencie życia (i z różnych powodów) postanowiły ściąć włosy. 

Jennifer Lawrence

źródło zdjęć: http://www.stylebistro.com/Jennifer+Lawrence/Hair

CHARLIZE THERON
źródła zdjęć: http://www.stylebistro.com/Charlize+Theron/Hair http://www.starsnnews.com/5094/charlize-theron-hair-styles/


Zdecydowanie wolę Jennifer w długich włosach, a Charlize w krótkich. A Wy, które długości preferujecie u tych aktorek? Miałyście kiedyś dylematy dotyczące długości swoich włosów? Obecnie nosicie się długo czy krótko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz